I'm listening to the radio .....

Thursday, August 4, 2011

Punch-Out - Kengkawan aku

Sebenarnya kalau aku nak update dah lama dah patutnya. Tapi tak terupdate. TEringat pulak dengan orang yang ada kat gambar-gambar ni. Sebelum aku burd dalam cd. These are frens yang dah left office. Ada yg naik pangkat, ada yg dpt balik kg ..... ada yg  ......

Ni gambar kat post aku tahniah teman. Miss U guys a lot.

Punch Card last day kat sini  buat masa ni. Mana tahu kena
datang balik. Hope so. (If I'm still around, sigh)

ni mest tengah nangis sebab nak tinggalkan kita org.
I know u gonna miss me alot. Anyway I miss  you too.

Yang ni plak seronok sebab dapat balik kampung.
"yes. yes, yes akak dapat balik kampung" 

Aksi potong kek ganti punch card . REally missing V18 - lamanya tak dengar. 
As innocence as she is. Tak dapat  pun nak cari shot dia  yang lain.
Sib baik dekat  dapat gak jumpa walau  tak selalu. Miss you.
Sebab tak de gambar punch card potong kek pun jadi le, kek durian favorite dia tuh ....


Last but not least, my adik - All the best for you out there. 
Miss u dear.

Tulah ceritanya. mereka-mereka yang  dah  x de kat opis ni. Seronot je ek  muka dia orang.
Selamat berjaya  dan semoga berjumpa lagi di lain masa dan ketika. InsyaAllah.

2 comments:

  1. Salam. hai kak, sedih plak bc post ni. tp sgt kagum dgn blog akak! menarik dan tertarik!! nk belajar wat blog ngan akak leh??? miss u much... jgn la lupakan saya yerr.. walaupun x bersama, hati saya masih disana....

    ReplyDelete
  2. tq Da. Saje je nak menulis. Free and easy. Dapat release benda-benda yang memenatkan otak ni. NAk belajar buat blog, boleh je. Seorang anak murid akak sekarang dah jd blogger tegar aka Ijang. Will always miss you.

    ReplyDelete